Het project Van Klacht naar Kracht 1.1Het project Van Klacht naar Kracht 1.1

Het project Van Klacht naar Kracht 1.1

Het doel van dit project is om persoonlijke verhalen en ervaringen te delen. Elkaars krachten te bundelen om het zelfvertrouwen te vergroten. Ieders verhaal is uniek en persoonlijk, vaak ook herkenbaar en van waarde voor een ander.

In de praatgroep voel je dat je niet de enige bent en er niet alleen voor staat. Doordat iedereen in de groep iets vergelijkbaars heeft meegemaakt, krijg je niet alleen (h)erkenning, maar ook begrip en inzicht in je eigen proces.

Thema’s zijn o.a.:

• Assertiviteit, opkomen voor jezelf en grenzen stellen
  • Omgaan met stress, angst en depressive; agressie en conflicten
  • Anders denken, anders doen: over omgaan met gedachten en emoties
  • In je kracht: gaat over zelfvertrouwen en waardering

Doel:

• Bewust worden van eigen emoties en behoeftes, inzicht in eigen gedrag en het effect op anderen
  • Samen werken aan relaties, mentale gezondheid, aan het gevoel van dankbaarheid en samen creëren van een positievere mindset.
  • Bevorderen van de weerbaarheid van vrouwen
  • Vrouwen stimuleren zich verder te ontwikkelen om meer te kunnen participeren

Doelgroep: kwetsbare vrouwen uit de migrantengemeenschap

Meld je aan voor de workshops en praatgroepen die wij vanaf mei a.s. starten.

DEELNAME IS GRATIS