Doneren aan Stichting VobisDoneren aan Stichting Vobis

Doneren aan Stichting Vobis

Wij helpen de kwetsbare doelgroepen naar meer sociale en economische zelfstandigheid en maatschappelijke zelfredzaamheid. Dit doen wij door het geven van voorlichting, hulp en ondersteuning, uitvoeren van projecten en organiseren van bijeenkomsten en activiteiten.

U kunt ons helpen door een donatie te doen, dit kan zowel particulier als zakelijk. Daarbij geeft u aan of u ons eenmalig of maandelijks wilt steunen. Zakelijke giften aan een ANBI instelling, zoals aan ons, zijn aftrekbaar van de belastingdienst. Raadpleeg hiervoor de website van de belastingdienst.

Wij besteden uw donatie naar eigen inzicht voor de diverse projecten/activiteiten. Via onze sociale mediakanalen, digitale nieuwsbrieven en jaarverslagen wordt u op de hoogte gehouden.

Samen kunnen wij het welzijn van deze kwetsbare groepen in de samenleving verbeteren. Uw donatie kan het verschil maken. Help mee en doneer!