In dialoog met jongens/mannen over gezonde seksualiteitIn dialoog met jongens/mannen over gezonde seksualiteit

In dialoog met jongens/mannen over gezonde seksualiteit

Seksualiteit hoort bij het leven. Het is een energie en een dynamiek die in iedere levensfase zijn betekenis en invulling krijgt. Seksualiteit start vanaf de geboorte van een kind en stopt wanneer een persoon sterft. Het is niet omdat je ouder of ziek dat je seksualiteit ophoudt te bestaan. Dat zeker niet, maar het kan anders worden.

Elke maand organiseren twee getrainde voorlichters vanuit GGD Haaglanden i.s.m. Stichting Vobis een dialoogavond waarin wij in gesprek zullen gaan over verschillende thema’s die te maken hebben met gezonde seksualiteit.

Thema’s die aan de orde komen zijn:

• Seksualiteit en medicijngebruik
  • Potentie/libido bij mannen
  • Veilig vrijen
  • Praten over liefde en seksualiteit
  • Geloof en seksualiteit
  • Partnerkeuze en gevoelens
  • Ongewenste seksualiteit
  • Seksualiteit en ouder worden
  • De eerste keer

Graag gaan wij in hierover in gesprek met jongens en mannen.

DEELNAME IS GRATIS