Mw. Rekha Manghoesing
Groningen

Ik ben Rekha Manghoesing en ik kom uit Groningen en heb een dochter van 20. Ik ben een vaste bezoeker van Stichting Vobis en voel mij hier thuis. Vriendelijke mensen bij Vobis en altijd een warme ontvangst. Mijn tip voor Vobis is om meer informatie aan de mensen te verstrekken over wat zij aan nuttig werk doen.

Mw. Susan Jigesar
Den Haag

Ik woon al 25 jaar in Nederland en ben alleenstaande moeder van 2 jongens. Ik vind het vrijwilligerswerk bij Stichting Vobis leuk, omdat ik veel nieuwe dingen leer, nieuwe mensen leer kennen en ik mij verder kan ontwikkelen bij de Stichting.

Mw. Asha Dataram
55, Den Haag

Mijn naam is Asha Dataram en ik ben 55 jaar. Ik zou mezelf omschrijven als een vriendelijk, geduldig, sociaal en behulpzaam persoon. Ik ben ruim 4 jaar vrijwilliger van Stichting Vobis en sinds kort ook vertrouwenspersoon binnen de Stichting. Mijn hart ligt vooral bij de ouderen en mensen met een beperking, dit is ook mijn doelgroep als vertrouwenspersoon. Ik vind het fijn met verschillende culturen om te gaan vandaar dat ik mij thuis voel bij Vobis.

Dhr. Toelsie Autar
Den Haag

Mijn naam is Toelsie Autar en ik ben een vaste bezoeker en vrijwilliger van Stichting Vobis. Ik zou mezelf omschrijven als een behulpzaam persoon, omdat ik het leuk vind om mensen te helpen en nieuwe dingen te leren. Ik doe mee aan het project ‘mannenemancipatie’, omdat ik mijn ervaringen graag wil delen met andere mannen.

Mw. Erna Rampersad
Den Haag

Ik ben Erna en ben sinds 1992 in Nederland. Ik ben moeder van 5 kinderen en 9 kleinkinderen. De gezelligheid en dagbesteding van Vobis spreekt mij erg aan. Ik ben alleen, maar ben nu bij Vobis onder de mensen. Ik wandel graag mee en doe ook mee aan de activiteiten van Vobis.

Mw. Gisla Jagroep
Den Haag

Ik woon al 23 jaar in Nederland en ben alleenstaande moeder van 2 kinderen. Ik werk sinds vorig jaar als vrijwilliger bij de Wijkbus als telefoniste en kwam via een collega in contact met Vobis. Vobis organiseert veel activiteiten en daar draag ik mijn steentje graag aan bij. Ik ben sociaal, vriendelijk en behulpzaam en hou van contact met mensen. Ik zet mij graag in voor de ouderen.

Dhr. Ramon Lautan
60, Den Haag

Ik ben Ramon, 60 jaar en ben door mijn buurvrouw terecht gekomen bij Vobis en de Wijkbus. Ik heb nooit geweten dat het zo leuk was bij Vobis en de Wijkbus. Ik mag verscheidene taken vervullen en dat maakt het extra leuk voor mij, ik kan mij nog meer ontwikkelen. Dingen die ik in het verleden heb geleerd kan ik nu toepassen en anderen mee helpen. Het is dankbaar vrijwilligerswerk.

Mw. Nita Radhe

Ik ben Nita, 64 jaar en woon al 49 jaar in Nederland. Ik ben sinds juli 2021 lid van Vobis. Het wandelen spreekt mij zeer aan. Er worden veel activiteiten georganiseerd, waaruit je een keuze kan maken voor deelname. De mensen zijn meegaand, je wordt goed begeleid en opgevangen en er hangt een gezellige sfeer.

Mw. Asha Balradj
58, Den Haag

Ik ben Asha, 58 jaar, geboren in Suriname en ben al 41 jaar in Nederland. Sinds medio augustus 2021 ben ik lid van Vobis en heb daar nieuwe mensen leren kennen. Wij wandelen samen, lunchen samen en praten over allerlei (taboe-) onderwerpen. Ik hou van zingen, dat is mijn passie en ik doe mee aan de karaoke contest 2021 van de stichting. Dit is een hele leuke ervaring voor mij en versterkt mij in mijn zelfvertrouwen.

Dhr. Sew Kisoensing
Den Haag

Ik ben een sociaal, fulltime vrijwilliger, ex- gepensioneerde bankemployee en woon al 50 jaar in Nederland in Moerwijk. Stichting Vobis organiseert heel veel activiteiten voor mensen die het moeilijk hebben. Je wordt gewaardeerd. Het wandelen doe ik wekelijks met de groep en daarnaast doe ik mee aan alle educatieve activiteiten van Vobis. Ik heb fietsles gevolgd via Vobis en ben nu een gecertificeerde fietser in het verkeer.

Mw. Seibatou Issa
43, Den Haag

Ik ben Seibatou, 43 jaar, geboren en getogen in Togo en moeder van 2 dochters. Ik was eerst onzeker. Sinds januari 2021 ben ik lid van de stichting en voel dat ik sterker ben geworden en dat mijn zelfvertrouwen is gegroeid. Ik heb mensen om mij heen die ik kan vertrouwen en waar ik mijn ei kwijt kan. Ik doe mee aan de projecten om mijn kennis en netwerk te vergroten.

Dhr. Dennis van Weetering
61, Den Haag

Ik ben Dennis, 61 jaar. Ik ben een gastvrij en sociaal persoon en praat graag met mensen. Bij het uitdelen van flyers/brochures ga ik een persoonlijk gesprek aan en vertel ik de mensen over de stichting. Zo probeer ik hen te enthousiasmeren om mee te doen aan diverse activiteiten om bijvoorbeeld hun eenzaamheid te bestrijden of gewoon gezellig samen te zijn. Daarnaast help ik graag mensen met klussen in huis en boodschappen doen.

1-12   13-24