Mw. Aylin Dogan
28, Den Haag

Ik ben Aylin, 28 jaar en doe mee met de theatergroep van Stichting Vobis. Ik ben sinds
1 februari 2017 lid en voel mij als Turkse helemaal thuis bij Vobis. De meeste vrijwilligers zijn van Surinaamse afkomst. Ik word gerespecteerd en gewaardeerd om wie ik ben als mens en ik word gemotiveerd om aan de slag te gaan (naar school en werk zoeken). Ik voel dat door mijn aansluiting bij de stichting mijn eenzaamheid is afgenomen.

Mw. Haidy Dijksteel
51, Den Haag

Ik ben Haidy, 51 jaar oud en ben onlangs lid geworden van de Stichting. Wat ik bijzonder vind van Stichting Vobis is het “samen doen”, met begrip en respect voor elkaar. Ik was op zoek naar een maatje om mee te wandelen en heb mij daarom als vrijwilliger aangesloten. Ik leer heel veel, wat goed is voor mijn algemene ontwikkeling en mijn sociale contacten.

1-12   13-24