Sociale Kaart Den Haag

De Sociale Kaart Den Haag is er om professionals, inwoners en hun netwerk te helpen hun weg te vinden in de veelheid aan organisaties en hun aanbod op het terrein van welzijn, wonen en zorg.

Voelt u zich wel eens eenzaam of wilt u uw sociale netwerk vergroten? Wilt u meer gaan bewegen maar weet u niet waar? Bent u op zoek naar begeleiding, ondersteuning of zorg? In de Sociale Kaart vindt u organisaties waar u terecht kunt en ontdekt u tal van activiteiten waaraan u kunt meedoen. Voor hulp bij het gebruik van de Sociale Kaart of advies welke ondersteuning of organisatie passend is, kunt u ook terecht bij Stichting Vobis.

De Sociale Kaart Den Haag is niet alleen bedoeld voor Hagenaars maar juist ook voor zorg- en hulpverleners en de organisaties en aanbieders in Den Haag. Bijvoorbeeld om cliënten en inwoners de weg te wijzen naar passende organisaties en hen informatie te bieden over hun actuele aanbod. Maar ook om organisaties te vinden waarmee u zou kunnen samenwerken of kennis en informatie zou kunnen uitwisselen.

Samen met stadspartners en andere Haagse organisaties onderhouden we de Sociale Kaart Den Haag. Een selectie uit de informatie uit de Sociale Kaart Den Haag vindt u onder meer ook op websites ‘Haags Ontmoeten’ en ‘Haagse Senioren’. Dit kan omdat we alle informatie verzamelen in één database.

Sociale Kaart
Dé wegwijzer naar activiteiten, ondersteuning en zorg in uw buurt.

Stichting Vobis

<<jul 2020>>