Levensvragen, dilemma’s en crisissituaties

Soms gebeurt er iets in het leven dat ons diep raakt, zoals ziekte, (naderend) overlijden, verlies, rouw. Dan kunnen gedachten of vragen over de zin van het leven opkomen.

Om passende spirituele hulpverlening te bieden voor diverse levensvragen/dilemma's en crisissituaties organiseren wij voor Hindoestaanse 50-plussers 5 groepsbijeenkomsten met de volgende thema’s:

1. Wie ben ik als persoon? (Hindoestaanse identiteit, spiritualiteit en levensvragen)
  2. Rouw en verlies
  3. Depressie en suïcide
  4. Eenzaamheid
  5. Wat geeft mijn leven zin? (Zingevingsvraagstukken)

Doel van deze gratis bijeenkomsten:

• Zingeving, betekenisgeving, spiritueel inzicht, hoop en steun om verder te kunnen.
  • Ondersteuning, hulpverlening, community building en psycho-educatie.

Gespreksleider: Karan Gokoel (academisch opgeleide geestelijke verzorger/psycholoog), werkzaam bij Mandala GGZ.

Ben jij 50 jaar of ouder en zit jij met diverse levensvragen/dilemma’s en of in een crisissituatie? Geef je dan op!