Bestuur Nieuwsbrief

Beste lezers,

We zitten inmiddels medio februari en de maand februari staat in het teken van de liefde. Stichting Vobis streeft uiteraard naar een jaar vol liefde, acceptatie en respect voor elkaar! Dit gaan wij realiseren door uw deelname, input en aanwezigheid! Want alleen door met elkaar in gesprek te gaan, kennis en vaardigheid te delen is dit mogelijk!

Het heeft wat bloed, zweet en tranen gekost om het project ‘’Mantelzorg’’ bekendheid te geven. Maar met enorm veel vreugde maken wij bekend dat er zich een hoop mensen hebben aangemeld om ‘’Zorgvrijwiliger’’ te worden of met de vraag graag af en toe ontlast te worden als Mantelzorger. Gelukkig blijven de aanmeldingen binnen stromen. Het streven is om 70 deelnemers op te leiden als zorgvrijwiliger. Zou u ook graag mantelzorgers willen ontlasten? Aarzel dan vooral niet om u zich aan te melden. U hoeft geen ervaring te hebben, want de trainingen worden geheel gratis verzorgd door Stichting Vobis. Waar wacht u nog op?

Meld u zich vandaag nog aan: StichtingVobis@gmail.com of bel: 06 28 479 849.

In het kader van de verkiezingen op 15 maart 2017, organiseert Stichting Vobis een debat over het kiesrecht van de vrouw. In Den Haag is 10% van de bevolking van Hindostaanse afkomst. Stichting Vobis heeft zich door middel van het bespreekbaar maken van taboedoorbrekende onderwerpen en het winnen van diverse prijzen ruimschoots bewezen dat zij de achterban kan bereiken en motiveren. Aansprekende vrouwen uit de landelijke politiek worden gevraagd zich uit te spreken over het belang van je stem uitbrengen. Ook andere maatschappelijke en politieke issues zullen bespreekbaar gemaakt worden. Het publiek wordt er bij betrokken met de vraag: Wat HOOP jij voor Nederland? Het belooft een leerzame conferentie te worden met promofilmpjes, politieke vrouwen en lekkere hapjes. Het geheel wordt aaneengepraat door Pam Evenhuis.
Het debat vindt plaats op 12 maart van 14.00 -16.00 uur bij Skippy’s Bar Bistro, Valkenbosplein 20, 2563 CC Den Haag.

Deelname is gratis, Aanmelden is wel vereist.
Meld u zich vandaag nog aan: StichtingVobis@gmail.com of bel: 06 28 479 849.

Namens het bestuur,

Andjenie Narain