Voor Mediawijsheid is Mediaopvoeding nodig!

Internet en sociale media zijn anno 2022 niet meer weg te denken uit ons dagelijks leven. Bijna iedere jongere heeft een eigen smartphone, tablet en/of computer en brengen veel tijd door op deze online platforms.

Als ouder/verzorger kun je zorgen hebben over veiligheid van het mediagebruik, de invloed van media op de schoolprestaties en op de gezondheid van je kind, en het risico van verslaving. Veel ouders hebben behoefte aan advies, tips en tools.

Maak jezelf als ouder/verzorger mediawijzer om de gevaren, risico’s en gevolgen van internet en (sociale) media te leren kennen en om je kind beter hierin te kunnen begeleiden.
Meld je aan voor de gratis voorlichtingsbijeenkomsten en trainingen die wij vanaf mei a.s. starten. Zie hiervoor onze brochure voor meer informatie.

Download hier de brochure!