Training: ‘Het begint bij mij’ voor ouders en opvoedersTraining: ‘Het begint bij mij’ voor ouders en opvoeders

Training: ‘Het begint bij mij’ voor ouders en opvoeders

‘Het begint bij mij’ is een positief veranderprogramma voor ouders en medeopvoeders. Leer oude negatieve patronen om te zetten in nieuwe positieve patronen en wordt de ouder die je graag wilt zijn.
De training helpt om antwoord te vinden op de vraag: “Hoe kan ik die positieve, sterke schakel zijn in mijn werk en in mijn gezin?”

Tijdens deze training ga je samen met andere ouders op zoek naar wat jij belangrijk vindt voor jouw kind(eren) en hoe je dat in het dagelijks leven kunt vormgeven.
Je leert dat je jezelf mag laten zien als mens.

Wat deze training bijzonder maakt is, dat je de tijd en ruimte krijgt om te leren over alledaagse normale uitdagingen en levenservaringen van jezelf en van anderen.

Wij verzorgen deze training in samenwerking met Peer3 (de kracht van samen).

10-5-2024: Speciale Moederdagprogramma met als onderdeel, voordracht gedichten/korte verhalen en ook levensverhalen van Tour d'Amour
10 mei @ 16:00 - 00:30
26-4-2024: Voorlichting en informatie over Prostaatklachten/Prostaatkanker